Veel gestelde vragen

Op deze pagina vind je alle veel gestelde vragen bij Aard’ige Garens. Staat je vraag er niet tussen, mail mij dan gerust op lize@aardigegarens.be 

Ik heb een kortingscode of cadeaubon ontvangen. Hoe gebruik ik deze in de webshop van Aard’ige Garens? 

Nadat je de producten die je wilt kopen in het winkelmandje hebt geplaatst, kan je op het einde de couponcode invoeren in het betreffende veld. Klik op ‘Coupon toepassen’ en het bedrag van de kortingscode of cadeaubon wordt in mindering gebracht. 

Waarom geen gratis verzending?

De kosten die gemaakt worden voor het verzenden moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste grotere webwinkels berekenen deze kosten door in de verkoopprijs van de producten. Ik kan de prijzen van mijn producten natuurlijk gaan verhogen en daarmee doen alsof ik geen verzendkosten aanreken maar dit vind ik oneerlijk. Ik houd de kosten liever open en eerlijk! 

Ik werd verliefd op een item op de website of op sociale media, maar de online winkel verkoopt het niet. Wat kan ik doen? 

Van alle handgemaakte items is er standaard maar 1 stuk in voorraad. Wees dus niet verlegen en stuur mij een foto/printscreen van wat je zou willen kopen en ik zal het voor jou maken. Ik laat dan ook weten binnen welke termijn je het item ontvangt. 

Heb je ook een fysieke winkel?

Nee, Aard’ige Garens verkoopt via de webshop. Het is niet de bedoeling dat je bij mij thuis komt shoppen maar hier een bestelling komen ophalen kan wel. 

Zijn alle "Aard'ige Garens" items met de hand gebreid?

Ja! Ik brei ze allemaal zelf met de hand. 

Kan ik wat voorbeelddraadjes opgestuurd krijgen?

Helaas kan dat niet. Daarvoor moet ik de bollen of strengen aanbreken die daardoor onverkoopbaar worden. Deze webshop is de catalogus.

Mag ik zelf de waarde van de cadeaubon kiezen?

De cadeaubonnen zijn beschikbaar in verschillende waardes. Dit zou voldoende moeten zijn maar als je echt opzoek bent naar een specifiek bedrag mag je mij altijd contacteren zodat we dit verder kunnen bespreken. 

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen...

Controleer of de e-mail misschien in de map met ongewenste e-mail (spam) is terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact met mij op zodat ik kan nakijken of de bestelling goed is geplaatst. 

Kan ik een factuur krijgen?

Ja, dit kan zowel bij een bestelling op maat als hier in de webshop. Als je iets koopt via de webshop, mail ik je de factuur door als ik de betaling heb ontvangen. Heb je een bestelling op maat geplaatst? Dan mail ik de factuur als de bestelling klaar is. 

Waar is Aard'ige Garens gevestigd?

Aard’ige Garens is gevestigd in de Stoomstraat 5 te Kessel-lo, op wandelafstand van het trein- en busstation van Leuven. 

Waar kan ik de producten zien en voelen?

Je kan mij bellen of online een afspraak inboeken zodat je de artikelen hier kan komen bekijken. 

Hoe bestel ik een cadeaubon?

Je bestelt cadeaubonnen op dezelfde manier als andere producten. Kies het bedrag en duidt aan of de cadeaubon digitaal of op papier geleverd moet worden en op welk adres, dit kan ook bij een vriend zijn. 

Kan ik mijn bestelling volgen nadat deze is verzonden?

Ja, zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met het trackingnummer. 

Waarom wordt er geen btw aangerekend?

Omdat Aard’ige Garens een kleine onderneming is die vrijgesteld is van de btw-regeling. Als ik toch btw-plichtig word en dus btw moet aanrekenen, dan kondig ik dit duidelijk aan. 

Wat zijn de betalingsmethodes?

Naast het vooraf overschrijven van jouw betaling op mijn bankrekening bied ik de meest veilige betalingsmethoden aan: 
PayPal 
Bancontact 
Belfius 
KBC/CBC

Kan ik mijn bestelling volgen nadat deze is verzonden?

Ja, zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met het trackingnummer. 

×

Powered by WhatsApp Chat

×Hoe kan ik je helpen?